好文好圖用作善意分享。如有侵權煩請告知必當刪除。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com
精彩YouTube短片若被刪除, 請見諒。

7/20/14

錢不夠用2 片段 (Sheila Peng 提供) (07/20/14)

老了一定要看! ( 非看不可 )
看了好心酸呢!
這是新加坡的影片,12分鐘的影片
不管你是不是看過我都建議您多看幾次,是真正完整版!


想盡辦法多為自己存一些老本,
最重要是善待自已,健康是無價!

3 comments:

  1. 謝謝分享!越南有句成語
    Cha mẹ thương con biển Hồ lai lác
    Con thương cha mẹ kể tháng kể ngày .

    ReplyDelete
  2. Thank you for sharing
    Very sad movie

    ReplyDelete
  3. 睇完喱段短片真係俾我好大感觸,亦勾起我內心不安,雖然我雙親十多年前離世,但每逢睇到或聽到家庭兩代相處問題,都俾我帶來一啲後悔。
    我唔係一個廿四孝仔,但亦不至於忤逆,全無孝心嘅不孝子,普普通通啦!自問都會有廿孝嘅!
    自從雙親離開,自己總覺得當初有好多事情做得唔夠好,人嘅一生,結尾段,年老病痛係必經之路,餘下日子亦都唔會好多,應多啲相陪,樹欲靜而風不息,子欲養而親不在。
    我地喱代都仲話識個孝字,點去侍奉爸媽,下一代就唔敢講啦!思想西化,將來點都係未知數,我地真係要睇開啲,老人院將會係我地最終歸宿,為著下一代幸福,不必要嘅麻煩,唯有認命接受,我一早與太太講好,它日我老行動不便,將我送入老人院,乾手淨腳,若灘响張病床,屎屎尿尿要人處理,我就希望可以安樂死,一了百了,好過眼光光等?:累人累物,唉!喱段短片帶俾我地一個訊息,久病床前無孝子。
    我今日所寫有小小悲觀,我只想講希望親人尚存之朋友,唔好做啲它日會後悔一生嘅事。哈哈!快啲唱返首四十週年晚會,澳洲隊唱嗰首
    明天會更好

    ReplyDelete