好文好圖用作善意分享。如有侵權煩請告知必當刪除。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com
精彩YouTube短片若被刪除, 請見諒。

2/16/15

《我是歌手3》第三季第1期 完整版(余靜芳提供) (02/16/15)

I Am A Singer 3 Full Episode 1

韓紅孫楠最強陣容廝殺

古巨基Leo Ku 港普主持萌翻全場黃麗玲A-Lin 聲線驚艷直擊人心

看看一下這輯,超級捧。是大歌星PK. 請留意韓紅的那首⋯⋯天亮了



韓紅 - 天亮了
張靚穎 Jane Zhang - 我用所有報答愛
黃麗玲 A-Lin - 給我一個理忘記
孫楠 - 是否愛過我
胡彦斌 Tiger Hu - 山丘
古巨基 Leo Ku - 愛與誠
陳潔儀 Kit Chan - 心動

中國首檔頂級歌手巔峰對決節目《我是歌手》第三季1月2日起,繼續蔓延音樂的幸福!本節目由《我是歌手》系列節目製作人洪濤打造。首期節目於2014年12月20日於湖南廣電中心錄製,並於2015年1月2日首播。第三季每位歌手都是​​蒼茫樂海中的明珠:國字號女聲韓紅,天籟之聲陳潔儀,暖聲男音古巨基,王者唱將孫楠,靚音女神張靚穎,天生歌姬黃麗玲A-Lin ,音樂魔法師胡彥斌,誰是真正王牌?

I Am A Singer is a top Chinese variety show that invites famous singer to compete, which has gained great popularity in Asian community worldwide. The first episode of season 3 starts from Jan 2 2015. The show was produced at Hunan TV station in Hunan, Changsha. In season 3, every singer invited is one-of-a-kind singing artist, they are: Han Hong, Kit Chan, Leo Ku, Sun Nan, Jane Zhang, A-Lin and Tiger Hu. Who is the real winner? Let’s wait and see.

湖南衛視《我是歌手3》官方版1080P超清全集

No comments:

Post a Comment